SD

Greetings rövhål!!

 

Idag hade jag tänkt ta upp någonting som ingen jävel tydligen vill ta upp eftersom ingen har någon jävla lust till att få en "rasiststämpel" för livet, men jag tänkte: va fan jag sitter ju tryggt bakom min dator och gnäller och dessutom skriver jag under synonym så va fan har jag och vara rädd för?? (en jävla massa antar jag men skitsamma)

 

Nu nar valet börjar närma sig och om man läser titeln på inlägget så månte man ju vara fucking imbecill för att inte fatta att det handlar om Sverigedemokraterna, eller rättare sagt de andra partiernas hantering av detta parti.



De stora riksdagspartierna känner de flesta till och att de är ena jävla rövhål hela högen har inte heller undgått de flesta.



De är inte överens om mycket men just en fråga är hela ligan stenhårt bestämt överens om, kommer SD in i riksdagen så kommer de att bli utfrysta och ingen kommer att samarbeta med dom.



VARFÖR I HELVETE INTE??



Sverige är en demokrati, att skita i SD är att be dom som röstat fram dom att dra åt helvete, är det en bra kampanj?? Jag bara undrar??



Dom kör med samma jävla förklaring varenda gång: att SD är främlingsfientligt och rasistiskt



Ja eller så har dom uppmärksammat ett problem som alla andra partier har ignorerat i åratal.



Man kommer inte undan det, tyvärr, det är bara att kolla statisktiken i fängelserna så ser man klart problemet, majoriteten av fångarna är personer med invandrarbakgrund.



Detta är ett problem som måste tas tag i, men dagens riksdag igorerar det i rädsla av att bli stämplade som rasister och förlora väljare och därmed sin feta lön.



Jag håller inte med SD på alla punkter men just invandrarfrågan är en fråga som ALDRIG vågas tas upp i debatter eftersom dagens samhälle fortfarande är lika trögsynt som efter andra världskrigets slut. Jag blir så satans trött på dagens riksdags sandlådestil där personliga påhopp är vanligare än problemlösning. Inte för att jag tror att SD kommer styra upp det hela men dom kommer iaf göra arbetssituationen lite jobbigare för de där jävla pk-asen som sitter där idag. Dom är fan inte bättre än reklam, dom sitter och säljer ut sig under valkampanjerna och försöker se sådär obehagligt mysiga ut och när de väl vinner så gör dom inte ett jävla skit (förutom att höja sin egen lön givetvis)



Anledningen till att SD kommer in i riksdagen i år (antagligen) beror HELT OCH HÅLLET på de andra partierna, dom hackar med näbbar och klor på SD i varenda jävla sammanhang och det framhåller bara deras trögsynthet ännu mer och får folk att vakna upp.



Jimmie Åkesson själv får aldrig komma till tals överhuvudtaget, honom ska dom minsann inte ha med att göra, så det så. Hur kan man förakta sitt folks åsikter på det jävla sättet, det finns ett ruttnande stinkande problem dagens Sverige och det måste man ta tag i, hur skitigt det än är.



Fattar dom inte att den oviljan dom visar genom att mobba ut SD gör folk förbannade.



De flesta som kommer gå att rösta på SD den 19e (mig själv inkluderat) kommer att göra det i ren protest, ett sätt att säga att nu får det fan vara nog med det här jävla tramset, ni ska fan inte tro att ni kan göra som ni vill bara för ni råkar styra det här jävla landet. Ni vågar inte ens ta några debatter med dom, för om ni skulle förlora den debatten så är er politiska karriär körd i botten på nolltid, tack vare ert partis egna trångsynthet, tänk på det.



Lägg sedan till att Sverigedemokrater misshandlas och får sina bilar sönderslagna, folk som protesterar och skriker öknamn under deras tal, VA FAN EN DET FÖR JÄVLA DEMOKRATI???



Är det bara jag som märkt att trots allt detta så blir det inga debatter om något av det, för det är ju så det ska vara, politiskt korrekt alltså.

 

 

Cliffhanger


Kommentarer
Postat av: estoniakatastrofen

Bra skrivet, mögelröv!! Kunde knappt sagt det bättre själv ;) f.ö röstade vi också på Sd.. ;)

2010-12-30 @ 09:35:03
Postat av: The big bad motherfucking mögelröv of doom

jag har aldrig sagt att jag röstade på sd=) Men och andra sidan har jag aldrig sagt att jag INTE röstade på dom heller, im a man of mystery

2010-12-31 @ 19:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0