En liten jävla synpunkt trots att jag inte vill

1 år och 10 månader.....................


Efter den lilla textraden fattar vem som helst vad det rör sig om, nämnligen mordet i landskrona.


Vad har jag för åsikter om det???


När man läser om sånt här vill man ju egentligen bara ge upp.

När man med avsikt tar en annan människas liv så ska man som straff få sitt eget liv kraftigt reducerat oavsett vad det kallas för i rätten, i min ordlista finns ingenting som heter vållande till annans död eller dråp, det finns bara en sak sånt här borde och SKA kallas, och det är mord. Sen är det fan skitsamma om det var med avsikt eller inte och borde inte påverka domen, har man tagit livet av någon så är det fanimig MORD och inget annat.

Jag har suttit och filat på detta inlägget i cirka två minuter nu och börjar redan bli illamående.

Jag kan inte finna några ord som beskriver mitt hat för det svenska rättsystemet just nu (och jag har alltid hatat det)

Sverige har nått en ny lågpunkt, tacka fan för att jag inte är patriot.



Cliffhanger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0