Svar på kommentaren till "Stackars kvinnor..."

Tja! Någon jag känner? Hur som helst, tack för kommentaren till inlägget, det uppskattas!

Jag ska försöka svara på dina frågor/påståenden..

Jag vill klargöra att det egentligen inte är kvinnor i sig jag klagar på här, utan dels på MEDIA, som alltid vinklar förhållanden till att det e enbart synd om kvinnor, män e idioter o egoister osv. Men kvinnan e det alltid synd om. Den bilden målas alltid upp i media, aldrig att det kan vara synd om män o att kvinnor kan vara idioter.
Därför blir jag givetvis irriterad och när jag säger min åsikt om det får jag väl ta att jag gnäller lika mycket som aftonbladet-tjejen som skrev artikeln som inspirerade mitt inlägg. Hade hon däremot inte börjat gnälla, hade inte jag behövt fortsätta. Men jag uttrycker min åsikt precis som hon.

Den andra grejen jag klagar på förutom media, är POLITIKER som sätter en massa lagar över vad som ska gälla i människors förhållanden, dessa lagar är också till 90% till kvinnans fördel.

Så absolut ingenting emot kvinnor. Och ABSOLUT INTE gay, jag äcklas vid tanken.

/Fred




DEMENTI FRÅN CLIFFHNAGER angående inlägget om korkade amerikaner

Nu bröjar jag bli riktigt trött på att folk ska påpeka att vem vill bli miljonärbilden är photoshopad, hade jag vetat det när jag skrev inlägget så hade jag aldrig lagt upp den, hur bra argument hade det då blivit?? NU vet jag att det är fake men jag har inte för avsikt att sitta och redigera ett flera månader gammalt inlägg bara för att hålla ett par självutnämnda internetexperter nöjda.

Släpp det nu


//Cliffhanger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0