Fem saker som gör att jag inte går på bio oftare

Hallå för djävulen!!!!

Back in business efter en viss tids ickeorkande av att skriva blogg eftersom det inte står högst på min önskelista av aktiviteter som man kan tänkas göra, jag super nämnligen hellre.


En annan sak som jag gör tämligen ofta fasten jag egentligen inte vill är som nämnt ovan att gå på bio.

Jag är filmnörd, jag orkar inte vänta på att producenterna till filmerna ska orka släppa skitet på dvd innan jag ser dom, så därför känner jag mig fucking tvungen att gå på bio och sitta där och trängas med en massa ändra jävla idioter som inte lärt sig vett och etikett, och därför tänkte jag ta upp de tio jobbigaste händelser som man råkar på för i biosalongen i princip VARENDA JÄVLA GÅNG MAN ÄR DÄR!!!


6. VÄNTETIDERTNA

Seriöst, man vill ju att förhandsbokning ska göra själva biovistelsen lite enklare, värför i helvete tvingar ni mig då att hämta ut biljettfan en fucking timme innan filmen (förlåt reklamen) börjar så jag ändå för stå i kö och vänta på att bli insläppt, ge mig en satans VIP så så jag kan smita förbi alla idioter med långfingret i högsta hugg, SEN VILL JAG FAN HA EN LOGE OCKSÅ, med privat butler och champagne och oxfile och.....gick jag för långt??


5. Stolarna

en röda plyshen gör mig galen, det går tamigfan inte att sitta bekvämt, det påminner im ryanairs ekomomiklass fast utan porriga flyvärdinnor, ok i början känns det inte så farligt, ren av lite bekvämt, men efter 20 minuter börjar knät ömma lite, och sen är helvetet i ful gång, man börjar vrida på sig värre än en ungersk gyttjebrottare, sen ryker blocirkulationen och hjärnan avstannar, man får spasmer och får sitta i rullstol resten av livet och......ja jag vet, överdrift igen.


4. Eftersnacket från kompisgänget bakom.

Ni som såg matrixfilmerna vet precis vad jag menar,, varenda nördjävel utan någon form av verklighetsuppfattning spang runt och hävdade att de minsann var inkoppade i matrix, på rent önsketänkande.
Jag har inte sett inception men jag kan tänka mig att samma scenario utspelas där.
Men då har jag en fråga: om allt nu är en dröm, varför är ni då fortfarande nördar?? Sug på den!!!


3. Godiset

FOR FUCKS SAKES om nu tvunget ska moffa i er lösgodis, varför väljer ni bara lösgodis där varje fucking bit är separat invirat i högdecibelplast??? Passa er jävligt noga annar ska jag visa att plastet går att sammla ihop till en boll och köra ner i halsen på er tillsammans med själva påsen och sen använda sugröret på colamuggen till att sticka ut ögonen på er för att SEN HÄNGA UPP I BILRUTAN SOM EN FUCKING TROFE FÖR ATT SEN.......


2. Mobiltelefoner

På lasarettet, mobiler av, på flyget, mobiler av, på begravning, mobiler av, ska det vara så jävla svårt att lägga till biovistesen till den listan??
När jag pröjsar för att SE en film vill jag fan HÖRA den också.


1. Frisyrerna

Varenda gång, VARENDA GÅNG jag är på bio får jag en sån jävel framför mig.
Av alla jävla dagar, var du tvungen att köra med knullrufs deluxe med extra fructis som plusmeny.
Tack så jävla mycket, veckorevyn!!!!!


Stick// Cliffhanger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0