Sprängd Anka

Nu har jag suttit i ca en halvtimme och försökt komma på var jag ska börja när det gäller denna landsplåga. Jag talar naturligtvis om Anna Anka. Hon dök upp för ett par månader sedan på pisstidningarnas (ni som läser denna blogg borde veta vilka det är vid det här laget) förstasidor. Jag brydde mig inte till en början men artiklarna slutade inte dyka upp så till slut satt man ju som ett jävla fån och läste i alla fall. Det visade sig att hon är det mest meningslösa som finns, hon är sedan förra året fru till Paul Anka, en kanadensisk-libanesisk sångare/pianist som hade sin storhetstid ungefär samtidigt som Frank Sinatra, en föredetting helt enkelt. Det är ju helt uppenbart att den här kvinnan (som närmar sig 40 års krisen) gifter sig med honom enbart för pengarna (med tanke på hur jävla sönderoppererad det här satans våpet är så är hon tydligen proffs på att slösa upp dom också) eftersom han är 68 så kan det inte vara för mycket annat, HAHA det kan inte vara mycket som funkar som det ska. Okej som sagt så brydde jag mig inte så mycket eftersom hon enbart figurerade på ett program på tv3 som inte intresserar mig särskilt mycket. Men nu har det fanimig gått för långt, eftersom hon är gift med en kändis som hade sin storhet nångång på stenåldern så finns det inte så mycket annat att göra än att slösa upp hans pengar eller tjäna dom själv, och det enda sättet att göra det på är att rikta in sig på det enda land som hon skulle kunna bli kändis i, detta land i folkmun kallat Sverige, som är befolkat av den mest korkade, lättroade, USA/Hollywood älskande pöbeln som finns. Nu har det gått så jävla långt att tv3 planerar att sända en julkalender med Fru Anka i huvudrollen. YES!!! som det svenska folket måste längta till detta historiska ögonblick!

En sak jag längtar efter är Mr Cash svar på detta inlägget

Men innan dess måste jag bara säga att dett finns en liten detalj som gör att detta faktiskt inte känns så efterblivet trots allt eftersom eftersom det mesta som gäller denna detalj i regel är helt bakom flötet................ANNA ANKA ÄR BJUFSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Pussar och kramar alla glada människor// Cliffhanger

Svar från Sir Fred Van Der Cash:

Jag tror programmet ska heta "Anna Anka och hennes vänner önskar en god jul" eller nåt sånt.. hur som helst så har dom bara bytt ut "Kalle" mot "Anna".
Anna Anka jobbar stenhårt för jämställdheten i världen. Hon sa i en intervju för ett tag sen att det är mannens uppgift att försörja fru och familj ekonomiskt. Och i gengäld måste kvinnan alltid vara beredd på att tillfredsställa mannen sexuellt när han ber om det. Annars får kvinnan skylla sig själv om han är otrogen.
Tänk att kvinna på 2000-talet skulle kunna uttrycka sig så. Det e ju för bra för att vara sant. Nästa steg blir att mannen inte behöver försörja någon annan än sig själv så tror jag att vi i stort sett har nått målet.

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0