Asocial ful tönt söker fru

Vad e det med det här programmet på TV alltså? Hur kan det finnas så många manliga bönder i Sverige som är singlar och som kan tänka sig att ställa upp i ett dejtingprogram på TV så att det räcker flera säsonger?? Hittills FYRA säsonger. 2006, 2007, 2008 och 2009 (wikipedia).... Det e ju helt sjukt. Och varför just BÖNDER? Varför skulle bönder ha svårare än andra att hitta en partner? Om man inte pallar ragga på krogen, så vad e det för fel på internet?? Alla andra använder internet, varför kan inte ni göra det? Det e dags o starta liknande program... "Kassör på ICA söker fru", eller "Fet lastbilschaffis med mustasch söker fru" eller "asiatisk städerska söker svensk man med trygg ekonomi".... isåfall............. Men varför just BÖNDER?? Vad e det för fel på internet, som sagt... eller kontaktannonser (även om det i stort sett inte används av någon född efter 1981)... Sen e det jäkligt svårt att hitta en yrkeskategori med så många fula människor... Jag hatar fördomar men hittills ALLA bönder jag sett på Hänt Extra-omslagen och Aftonbladet.se har varit rejält fucking asfula...

Sen har vi ett problem till.. Folket som ser det här skräpet på tv.. Varför vill ni se illaluktande 39 åringar med rutiga skjortor och söndriga 50 tals jeans söka 32 åriga ensamstående mammor som nyligen lämnat sin man för att han ansågs som tråkig bara för att han hade ett normalt jobb med syfte att försörja sin familj?? Men det e klart, det e väl roligare att gå upp 4.30 för o mjölka kossor o hugga huvet av höns... Att se på sån här smörja e precis lika illa som att glo på dokumentärserien om Ullared.. ännu värre e det att åka dit... berätta för mig hur det kan va billigt att köra 30 mil för att handla skit man inte behöver för 3000 spänn bara för att "man måste passa på när man e där"... jag skulle vilja påstå att om man stänger ner ullared så har vi löst klimatproblemet eftersom vi slipper 2000 pers som kör 30 mil dit varje dag, vi slipper tillverka allt skit dom säljer som körs dit med lastbilar var TIONDE minut, o vi slipper överkonsumtionen... jag hoppas dom tar upp detta på FNs klimatmöte i Köpenhamn som startar imorgon.

/Freddy Cash




Reply

Om man ser detta inlägget som ett tips om hur man kan spendera myskvällarna i villan (med vitt staket och volvo i garaget) så har jag några andra tv tips till er jävla svin!!

PARADISE HOTEL TV6

Detta är väl bara helt jävla underbart, FUN FOR THE WHOLE FAMILY. TV iden är tydligen att man tar de mest formtränade hunkarna man kan hitta och slänger in dom på ett lyxhotell tillsammans med de mest sönderoppererade utseendefixerade mest korkade bimbos som man kan hitta på den här sidan månen och sen låter dom knulla ihjäl sig den första halvtimmen. Och andra halvtimmen böla eller bråka. OK personligen tycker jag d e skitkul när sånna här sorgliga människor gör bort sig, det är bara synd att dom inte fattar det själva.
Rent moraliskt fattar jag inte riktigt hur man kan visa ett sånt här program kl 21.00 på kvällen när inte Bruce Willis ens får leverera sin obligatoriska replik i den senaste die hard filmen. Menmen


Unga Mödrar Kanal 5

Denna katastrofproduktionen handlar om att det är synd om tjejer som får barn innan dom är 20. Eeh ja det är det kanske i och för sig (jag vägrar skriva iofs, jag lyckades faktiskt snappa upp ett och annat på svenskalektionerna) men det skulle du kanske ha tänkt på innan du blev påsatt utan skydd av en korkad idiot din efterblivna danskjävel. Jag summerar detta program med en mening, onödig uppmärksamhet till folk som inte förtjänar det.


Snygg naken Kanal 5

Jamen för helvete, lyssna bara på namnet. Detta tillhör kanal fems förmiddagstablå och bara genom att läsa namnet fattar man att det är en makeoverserie. Återigen är det de kvinnliga skönhetsidealen som MÅSTE uppfyllas, annars är man tydligen inte värd ett piss. Det är sånna här jävla program som gör att självmordsstatistiken är högre hos kvinnor än hos män, ENOUGH SAID!!


PS: för er som inte kan Bruce Willis replik i die hard så är den jippi kay ey motherfucker, men det borde väl dom flesta under 65 redan veta (möjligtvis inte Fred Van Der Cash)

Stay tuned för nästa inlägg blir jävligt kontroversiellt


Jag skulle kunna ta upp fler tv program men jag vill inte /// Cliffhanger (rättstavat)


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0